Een pijplijst

Geplaatst: 20 november 2011 in Uncategorized
Tags:, , , , , ,

Grappig hoe ik ineens weer oude dromen ontdek. Nu er weer zo veel meer mogelijk is en ik steeds meer begin te leven. Ik was aan het googelen, op zoek naar een bijzonder cadeau (voor iemand anders) en kwam ineens een tandem parachutesprong tegen. God, wat is het lang geleden dat die op mijn verlanglijstje stond! Het was ooit een van de dingen die ik nog wilde doen voordat… Ken je het begrip ‘bucket list’? Komt van ‘kicking the bucket’ of zoals wij het zouden zeggen: de pijp uitgaan, maar een pijplijstje klinkt meteen zo dubieus.

Mijn parachutesprong was het begin van mijn pijplijstje (bekt toch best lekker, eigenlijk ;-)). Maar het is er nooit van gekomen, want ik werd er te zwaar voor en te ongezond. Het verdween al zo lang geleden van mijn lijstje – en eerlijk gezegd bestond het hele lijstje niet eens meer – dat ik het volledige vergeten was. Totdat ik dus per ongeluk weer tegen het idee opliep. En raad eens? Ik blijk het nog steeds te willen. Ik begin vandaag nog met een nieuwe pijplijst (nee, sorry mannen, inschrijven kan niet) en springen staat met stip op nummer 1. Ik hou jullie op de hoogte!

reacties
  1. […] van het enthousiasme, dat nu nog heel hoog is. En bovendien staat 5 kilometer rennen op mijn pijplijstje, dus waarom niet? Ik heb op deze blog ook al eens geroepen dat ik de Adidas Ladies Run in juni wil […]

Geef een reactie

